Wybierz ustawienia regionalne:
Zatwierdź
0
Koszyk
0,00 PLN
Koszyk
0,00 PLN , 0 poz.
Twój koszyk jest pusty

Kategorie

Strony informacyjne

Regulamin konkursu

REGULAMIN KONKURSU
“MOJE STANOWISKO PRACY”
§1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Regulamin określa zasady konkursu pod nazwą „MOJE STANOWISKO PRACY”,
zwanego dalej „Konkursem”.
2. Celem konkursu jest wspieranie promocji firmy P.P.H.U. Forum Włocławek
3. Organizatorem konkursu jest P.P.H.U Forum, ul. Papieżka 56-58, 87-800 Włocławek,
NIP 8881908197 REGON 910913199, („Organizator”).
4. Konkurs będzie przeprowadzany za pośrednictwem profilu Organizatora na portalu
Facebook: https://www.facebook.com/forumwloclawek
5. Konkurs będzie przeprowadzany w terminie 24 stycznia - 09 lutego 2024 roku.
§2. WARUNKI UCZESTNICTWA
1. Uczestnikiem Konkursu może być każda osoba fizyczna, która spełnia warunki
uczestnictwa określone w niniejszym Regulaminie („Uczestnik”).
2. Warunkiem wzięcia udziału w Konkursie jest:
a. wykonanie zadania konkursowego opisanego dalej;
b. wyrażenie przez uczestnika zgody na przetwarzanie danych osobowych na
potrzeby Konkursu w zakresie i w sposób opisany dalej;
§3. NAGRODA
1. Organizator funduje następującą nagrodę:
a. 1 szt. VOUCHER o wartości 250 zł na zakupy u Organizatora
2. Nagrodę można wykorzystać w terminie 12-tu miesięcy od wydania.
3. Zwycięzca zostanie poinformowany przez Organizatora o wygranej następnego
finałowego dnia konkursowego, tj. 10 lutego 2024 r. od godziny 15:00.
4. Zwycięzca odbierze nagrodę bezpośrednio w siedzibie Organizatora (ul. Papieżki
56-58, 87-800 Włocławek) (PN-PT w godz. 09:00 - 15:00) po ogłoszeniu wygranej,
po wcześniejszym przedstawieniu dokumentu tożsamości i potwierdzeniu zbieżności
danych z danymi podanymi w zgłoszeniu konkursowym, kwitując ich odbiór na
pisemnym potwierdzeniu.
5. W przypadku braku możliwości odbioru osobistego istnieje możliwość wysyłki
wybranych produktów po uprzednim kontakcie z Organizatorem
6. Zwycięzcy nie przysługuje prawo żądania wymiany nagrody rzeczowej na jakikolwiek
ekwiwalent, w tym pieniężny, jak również nie przysługuje prawo przeniesienia na
osobę trzecią roszczenia o wydanie nagrody.
§4. ZADANIE I ZGŁOSZENIA KONKURSOWE
1. Warunkiem uczestnictwa w Konkursie i Akcji promocyjnej jest wykonanie poniższych
działań do 09 lutego 2024 do godziny 23:59:
a. Polubienie i zaobserwowanie fanpage’u P.P.H.U Forum
https://www.facebook.com/forumwloclawek
b. Polubienie i udostępnienie konkursowego posta publicznie
c. Wstawienie w komentarzu pod konkursowym postem fotografii
przedstawiającej własne, rzeczywiste stanowisko pracy biurowej oraz
oznaczeniu trzech kolejnych osób
d. 10 lutego 2024 r. do godz. 15:00 na profilu Facebook-owym Organizatora
przedstawimy wybranych przez Jury zwycięzcy, któremu zostanie przyznana
nagroda zgodnie z warunkami §3.
e. Każdy Uczestnik może zgłosić się do konkursu jeden raz, w przypadku
większej ilości zgłoszeń do konkursu będzie wybierana pierwsza wypowiedź.
f. Organizator zastrzega sobie prawo do wykluczenia zgłoszenia dowolnego
Uczestnika Konkursu w przypadku zgłoszenia nadużycia; w przypadku, gdy
zgłoszenia będą naruszać ogólne zasady etyki oraz bez podania przyczyny z
powodów decyzji Jury w przypadkach jakiejkolwiek naruszalności wizerunku i
uczestników oraz szkodzeniu wizerunkowi Organizatora.
g. Decyzja jury co do wyboru nagrodzonych osób jest ostateczna i nie podlega
reklamacjom.
§5. ZASADY PRZYZNAWANIA NAGRÓD
1. Zwycięzcami konkursu będą osoby spełniające warunki niniejszego regulaminu.
2. Nagrodę będzie mogła odebrać osoba fizyczna, która posiada pełną zdolności do
czynności prawnych w dniu rozpoczęcia Konkursu i w sposób nie pozostawiający
wątpliwości będzie w stanie potwierdzić swoją tożsamość z tożsamością konta
zgłaszającego do konkursu. Potwierdzenie tożsamości jest dobrowolne oraz
niezbędne do odbioru nagrody.
3. O wygranej i przyznanym miejscu zadecyduje Jury.
4. Nagroda będzie do odebrania po ogłoszeniu wyników konkursu.
5. Nazwisko i imię Zwycięzcy zostanie ogłoszone na FB profilu Organizatora.
§6. REKLAMACJE
1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Konkursu Uczestnicy
winni zgłaszać na piśmie na adres Organizatora listem poleconym w czasie trwania
Konkursu lub w terminie nie dłuższym niż 30 dni od jego zakończenia.
2. Pisemna reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres uczestnika oraz
wskazanie podstaw reklamacji. Reklamacja powinna być przesłana na adres
Organizatora z dopiskiem nazwy Konkursu.
3. Reklamacje rozpatrywane będą przez Organizatora w terminie 30 dni od ich
otrzymania.
4. Postępowanie reklamacyjne jest dobrowolne, a fakt złożenia bądź niezłożenia
reklamacji nie ma wpływu na prawo Uczestnika do niezależnego od postępowania
reklamacyjnego dochodzenia roszczeń na drodze postępowania sądowego oraz na
jego prawo korzystania ze wszystkich dostępnych środków ochrony prawnej.
§7. DANE OSOBOWE
1. Udział w Konkursie jest jednoznaczny ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych
Uczestników w celach związanych z przeprowadzeniem Konkursu zgodnie z ustawą
z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101
poz. 926 z późniejszymi zmianami), w tym na publikację jego imienia i nazwiska oraz
fotografii na stronie Organizatora w przypadku wygranej w Konkursie. Wyrażenie
zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach związanych z
przeprowadzeniem Konkursu jest dobrowolne, przy czym stanowi warunek konieczny
udziału w Konkursie.
2. Administratorem danych osobowych będzie Organizator.
3. Uczestnikom Konkursu przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich
poprawiania, a w przypadkach opisanych w stosownych przepisach także prawo
pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania swoich danych
osobowych oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych lub
wobec przekazywania danych osobowych innemu administratorowi danych.
§8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Regulamin Konkursu dostępny jest w siedzibie Organizatora
2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem będą miały zastosowanie
odpowiednie przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

Proszę czekać, trwa ładowanie...